top of page

KUTSU MEID TEENINDUS-PARTNERITEKS

Tuleme sulle appi looma erakordset ja väärtust loovat teenindust

Juhile, kel pole teenindusjuhti

Alustavale teenindusjuhile

331765274_8880639488644631_7491779845674704762_n.jpg

LOO KOOS MEIEGA TEENINDUS, MIS TÕSTAB SU TEENUSE KVALITEEDI KÕRGELE, KASVATAB KLIENDILOJAALSUST JA KÄIVET

Kui usud, et erakordne teenindus on sinu ettevõtte edu võtmetegur ja vajad käivitajaid, struktuuri- ja sisuloojaid, olgu siis lühi- või pikaaegselt, siis oleme valmis  koos sinuga vastu võtma 

POSITIIVSE KLIENDIKOGEMUSE LOOMISE

väljakutse.

Kliendikogemus koosneb füüsilisest ja emotsionaalsest väärtusest. Täna loovad endale need ettevõtted selge turueelise, kes investeerivad positiivsesse kliendikogemusse. Lühidalt on see tunnete ja mõtete kogum, mis kliendil tekib Sinu toodet või teenust tarbides. 

  • 85% tarbijatest nõus maksma rohkem parema kogemuse eest

  • mõõdetud rahulolu on kõrgem

  • vähem on kaebusi

  • käive on kõrgem

  • kliendilojaalsus on kõrgem 74%

  • Kliendid vahetavad 70% tõenäosusega brändi, kui saavad halva kogemuse osaliseks

  • Üks kolmest kliendist loobub brändist, mida ta palavalt armastab, ainult ühe kehva kogemuse järel.

Meil on teadmised ja kogemused, mis aitavad Su ettevõtte teeninduseesmärgid saavutada optimaalse ajaga.  Muutuste läbiviimine võib olla keeruline, vajades pidevat süvenemist ja põhjalikkust. Oleme need, kes süüvivad ja viivad koos sinu ja meeskonnaga vajalikud muutused läbi.

Mis võiks Su ettevõttel olemas olla, et klient saaks positiivse kliendikogemuse?

 

  • Läbimõeldud klienditeekond, selle etapid ja igas etapis loodav väärtus

  • Klienditeekonnale põhinev  (kirjalik) teenindusprotsess

  • Teenindusprotsessist lähtuv koolitus- ja arenguprogramm

  • Selgust loovad ja kättesaadavad juhised teenindajatele ja läbimõeldud kommunikatsioon

  • Selge ettekujutus oskustest, teadmistest, võimetest ja isikuomadustest, mida on vaja erakordse teeninduse osutamiseks

  • Teenindaja positiivse töötajakogemuse protsess

  • Tööle asumise ja onboardingu protsess

  • Tasusüsteem hea töö eest

  • Kliendi tagasisidestuse süsteem

Kaardistame koos Sinuga vajadused, koostame tegevus- ja ajaplaani ja mõõdistame tulemused. Meie meetodid on induktiivsed ehk rätsepatööna valmivad lahendused vastavalt vajadustele ja eesmärkidele. Partneritena oleme orienteeritud sellele, et meie tegevus loob jätkusuutlikkust, iseseisvust ja märgatavat soovitud muutust.

Sina valid, kui tugevalt sekkume Sinu ettevõtte protsessidesse.

 

Vähene sekkumine

  • teenindusaudit

  • ettepanekud

  • konsultatsioonid

  • ettevõtte juhi või teenindusjuhi coachimine

Keskmine sekkumine

  • juhiga tööprotsesside loomine

  • juhiga arenguprogrammide ja süsteemide loomine

  • vajalikes protsessides osalemine n: värbamine, koolitus

Tugev sekkumine

  • loome ise ettevõtte vajadustest lähtuvad  protsessid ja süsteemid n: teenindusprotsess, tasusüsteem

  • viime ise läbi koolitusi, arenguprogramme

  • viime läbi värbamist ja onboardingut

  • loome ise juhised ja manuaalid

KES ME OLEME?

Oleme Tene Link ja Aile Laansalu, kes on olnud külalise kõrgetasemelise kogemuse juhid üle 20-aasta. Oleme ülesse ehitanud mitmeid restorane ideest teostuseni. Mastaapseim ja õpetlikem kogemus on meil Olde Hansa restoranist, kus kõrghetkel käis päevas ligi 2000 külalist ja töötas 200 inimest. Meie väljakutsed seisnesid ennekõike meeskonnajuhtimises ja teenuse kvaliteedi loomises. Oleme end täiendanud Tartu Ülikoolis psühholoogia erialal ja Tallinna Tehnika Ülikoolis personalijuhtimise erialal. Oleme sertifitseeritud Thomas DISC isiksuseanalüüsi meetodi koolitajad.

Võta julgesti ühendust ja kutsu meid enda teeninduspartneriteks! Räägime läbi, mis viisil saame Sind kõige paremini aidata.

bottom of page