RESTART TEENINDUSES
Teeninduskoolitusel keskendume teenindushoiakute kujundamisele, emotsionaalse väärtuse loomisele teeninduses, suhtlusoskusele külalistega ja meeskonnatööle. Koolituse tulemusena paraneb teeninduskvaliteet, kasvab külaliste ja meeskonna rahulolu
KASUTAME AKTIIVÕPPE METOODIKAT
Koolituse viime läbi sisekoolituse ja AKTIIVÕPPENA, kus on vähe loengu osa, palju läbimänge, rollivahetusi, vahetut läbikogemist. Mängime läbi tüüpilisemad kliendi- ja teenindajavahelised suhtlusolukorrad.
Aktiivõpe on põnev, hoiakuid murdev ja kestvat tulemust toov, kuna õpitut tajutakse lisaks intellektuaalsele ka kehalisel ja emotsionaalsel tasandil. Koolitujad kogevad lisaks usalduse kasvu ja kokkukuuluvustunnet meekonnas
KOOLITUSKAVA
-
Külalislahkuse olemus ja loomine
-
Külalise põhivajadused ja kuidas neid täita
-
Emotsionaalse väärtuse loomine teeninduses
I MOODUL
1,5 h
Teenindaja mõistab oma rolli teenuse koguväärtuse loomisel ja teab külalise vajadusi
-
Külalise teekonna etapid ja loodav väärtus
-
Suhtlemisoskuste arendamine: kuulamine, parafraseerimine, empaatia ja mõistmise väljendamine teenindusolukordade näitel
II MOODUL
1,5 h
Teenindaja oskab kuulata, väljendada mõistmist ja empaatiat erinevates olukordades
III MOODUL
1,5 h
-
Erinevad isiksuse profiilid meeskonnas
-
Iga teenindaja roll, tema tugevused ja nõrkused
-
Koostöö arendamine, kommunikatsiooni parandamine
Teenindaja on teadlik enda ja meeskonnaliikmete isiksuse omadustest. Oskab kasutada oma loomuomaseid tugevusi
IV MOODUL
1,5 h
-
Erinevad klienditüübid, suhtlusstiilid
-
reklamatsioonide lahendamine
-
keerulised olukorrad
Teenindaja teab erinevaid klienditüüpe, oskab valida tõhusaimat suhtlusstiili.
HINNASTAMINE JA MUU INFO
-
Koolituspäev kestvusega 6 h ühele grupile 1600 eur
-
Soovi korral on võimalik lisaks tellida Thomas DISC isiksuse analüüs, mis on 75 eur iga osaleja kohta. Sisaldab koolitusele eelnevat personaalset ja suulist tagasisidet iga liikme potentsiaali ja tugevuste kohta
-
Maksimaalne grupi suurus 16 inimest. Suurema grupi puhul soovituslik teha kaks erinevat koolituspäeva.
-
Koolitus viiakse läbi soovituslikult kliendi pinnal. Selle võimaluse puudumisel pakume ruumi rentimise teenust.
-
Discify OÜ ei ole käibemaksukohuslane
KOOLITAJAST
Olen Aile Laansalu ja tegutsenud üle 20 aasta kliendikogemuse juhina. Olen väga uhke oma töö üle Olde Hansas, kus töötasin välja maailmatasemega teenuseid ja hoolitsesin, et teenindus oleks alati erakordne .Ma tean, kuidas panna nii kliendi kui ka tiimiliikme silmad särama.
Iga meeskond on võimeline meeldejäävaks teeninduseks!
Koolitusel osalejad on öelnud
Melani, administraator, Park Hotell Viljandi
"Koolitus oli üli vinge. Teie kahe kooslus sobib väga selle koolituse juurde ja tekitab kuulajas hea tunde. Läksin nii hea meelega pärast koju!"
Kertu, klienditeenindaja, restoran Ormisson
"Ma lahkusin teie koolituselt väga suure info- ja motivatsioonilaenguga ning omandasin tõesti nii palju toredaid ja lihtsaid, kuid olulisi teadmisi veelgi efektiivsemaks ja oskuslikumaks tööks. Suur aitäh teile selle eest! Olete väga lahedad ja teid on tõesti põnev kuulata ja mulle väga meeldis, et olid balansis teoreetiline ja praktiline osa. Samas praktilised osad polnud kuidagipidi ebamugavat olukorda soosivad, polnud hetkekski vastates või tehes hirmu, et jään rumalasse olukorda. See hirm on koolitustel (vähemasti minul) sage tekkima."
Klienditeenindaja, Teater Ugala
"Koolitajad olid kogemuspagasiga ja teadsid, millest räägivad."