KOOLITUS "AKTIIVNE PAKKUMINE TEENINDUSES"
ALUSTAME HOIAKUTEST
Kõige suuremad müügitakistused ei seisne müügitehnikate puudumises, vaid mittesoodsates hoiakutes.
Selgitame välja teie teenindusmeeskonna hoiakud.
KOOLITAJAST
LOOME SOODSAD HOIAKUD
Tihti ei olda oma hoiakutsest teadlik, veel vähem sellest, et need mõjutavad (teenindus)käitumist.
Loome müügisõbralikud hoiakud.
LOOME LISAVÄÄRTUST TOOVA TEENINDUSPROTSESSI
Koostöös koolitatavatega valmib teenindusprotsess, kuhu "istutame" lisaväärtuse pakkumise kohad. Harjutame läbi ja paneme koheselt praktikasse teie toodete ja teenustega.
-
Keskendume müügihoiakute kujundamisele
-
emotsionaalse väärtuse loomisele teeninduses
-
suhtlusoskusele külalistega ja aktiivsele pakkumisele.
-
Koolituse tulemusena kasvavad teenindaja enesekindlus ja müügioskused ning luuakse pakkumise protsess. Koolituse kestvus 4 h, max koolitujate arv 15, hind 1250 eur.
Olen Aile Laansalu ja tegutsenud üle 20 aasta kliendikogemuse juhina. Olen väga uhke oma töö üle Olde Hansas, kus töötasin välja maailmatasemega teenuseid ja hoolitsesin, et teenindus oleks alati erakordne . Aktiivne pakkumine on kindlalt hea teeninduse tunnus, sest külaline soovib kogeda parimat ja ainus tugi selles on teenindaja.
Olen Tene Link ja tegutsenud üle 20 aasta külalislahkuse äris. Sain teostada end Olde Hansas personalijuhina, tegeledes teenindusmeeskondade värbamise ja valikuga, sisekoolitajana ning mentorina. Viimased 6,5 aastat juhtisin kogu ettevõtet, kuid DISC koolitaja ja konsultandina nõustasin ja koolitasin teenindustiimide juhte. Aktiivne pakkumine arendab teenindaja enesekindlust ning parandab kiirelt märkamist ja tähelepanelikkust teeninduses.