top of page

TEENINDUSKOOLITUSED, MIS LOOVAD MUUTUSE JA TOOVAD TULEMUSE

Koolitustel tegeleme teeninduses tekkivate võimalike hoiakute, käitumise ning suhtlemis-ja müügioskuste  teadvustamise ning arendamisega.

Koolitused on praktilised ning sisaldavad osalejaid kaasavaid harjutusi.

 

Tehnikad, mille tulemuslikkus on teenindustöös tõestatud

Sobivad nii alustavale kui juba kogenud teenindajale

Sisekoolitused, kus võtame arvesse ettevõtte vajadusi ning eripära

teenindaja 2.png
Teenindaja.png

LOO KOOS MEIEGA TEENINDUS, MIS TÕSTAB SINU ETTEVÕTTE TEENUSE KVALITEEDI KÕRGELE, KASVATAB KLIENDILOJAALSUST JA KÄIVET

teenindaja 1.png

TEENINDUSE RESTART

Teeninduskoolitusel keskendume teenindushoiakute kujundamisele, emotsionaalse väärtuse loomisele teeninduses, suhtlusoskusele külalistega ja meeskonnatööle. Koolituse tulemusena paraneb teeninduskvaliteet, kasvab külaliste ja meeskonna rahulolu

Nimetu kujundus (10).png

 MINA JA ERINEVAD KLIENDITÜÜBID

  • Me kasutame DISC käitumisstiili hindamismeetodit, mis annab ülevaate erinevatest käitumisstiilidest.

  • Anname nõu, kuidas erinevate käitumisstiiliga külalisi ära tunda. Millised on ühe või teise stiiliga kliendi ootused suhtlemisele, teenindusele , müügistiilile.

Nimetu kujundus (12)_edited.jpg

 ENESEKINDEL TEENINDAJA

  • Koolitusel keskendume suhtlemisoskustele

  • Õpime kuulama, parafraseerima, küsimusi küsima, väljendama mõistmist ja empaatiat

  • Koolitus kasvatab teenindaja enesekindlust ja oskusi keerulistes olukordades hakkama saamiseks

Teenindaja 3.png

KÜLALISE TEEKONNA LOOMINE

  • Koolitusel keskendume meeskonnatööle ja koosloomisele

  • Õpime emotsionaalse väärtuse loomist teeninduses

  • Koolitus kasvab teenindaja empaatiat ja teadlikkust selle kohta, mida külaline kogeb 

Nimetu kujundus (11).png

 AKTIIVNE PAKKUMINE TEENINDUSES

  • Keskendume müügihoiakute kujundamisele

  • Emotsionaalse väärtuse loomisele teeninduses

  • Suhtlusoskusele külalistega ja aktiivsele pakkumisele.

  • Koolituse tulemusena kasvavad teenindaja enesekindlus ja müügioskused ning luuakse pakkumies protsess

 Meie meetodid on induktiivsed ehk rätsepatööna valmivad lahendused vastavalt vajadustele ja eesmärkidele.Kaardistame koos Sinuga vajadused ja oleme orienteeritud sellele, et meie koolitused loovad  jätkusuutlikkust, iseseisvust ja märgatavat soovitud muutust.

​

​

​

​

 

KES ME OLEME?

Oleme Tene Link ja Aile Laansalu, kes on olnud külalise kõrgetasemelise kogemuse juhid üle 20-aasta. Oleme ülesse ehitanud mitmeid restorane ideest teostuseni. Mastaapseim ja õpetlikem kogemus on meil Olde Hansa restoranist, kus kõrghetkel käis päevas ligi 2000 külalist ja töötas 200 inimest. Meie väljakutsed seisnesid ennekõike meeskonnajuhtimises ja teenuse kvaliteedi loomises. Oleme end täiendanud Tartu Ülikoolis psühholoogia erialal ja Tallinna Tehnika Ülikoolis personalijuhtimise erialal. Oleme sertifitseeritud Thomas DISC isiksuseanalüüsi meetodi koolitajad.

OSALEJATE TAGASISIDE

- Väga meeldivad ja asjalikud lektorid!

- Väga kõrge näitlejameisterlikkus ja improviseerimisoskus esinejatel.

- Olen käinud mitmetel sama valdkonna koolitustel, nii mandril kui Saaremaal ja võin julgelt väita, et üks ägedamaid ja kaasahaaravamaid koolitusi. Üli mõnus õhkkond ja täiesti pingevaba ning humoorikas lähenemine kõigele. Südame ja hingega tehtud töö!

- Väga meeldiv ja kaasahaarav koolitus!

Saaremaal toimunud koolitusel "Külalislahkus klienditeeninduses" osalejad

Võta ühendust

Täname, vastame 24 tunni jooksul

bottom of page