Teenindus kui oluline osa kliendikogemusest
Kasvata lihtsalt klientide rahulolu, lojaalsust ja teenuse väärtust

Teeninduse audit
Teenindaja teekond erineb väga kliendi teekonnast, ometigi toimetatakse samas ruumis. Saa adekvaatne pilt, millised on sinu klientide tegelikud kogemused
​
Kellele: ettevõtetele, kelle teenus hõlmab klientide vahetut teenindamist
​
Sisu: klienditeekonna vaatlus, analüüs, ettepanekud kliendikogemuse parandamiseks, käibe kasvatamiseks, lojaalsuse suurendamiseks.
​
Auditi läbiviijad on 20. aastase kogemusega restoranijuhid ja DISC meetodi praktilised kasutajad
​
Teenindusmeeskonna audit
Teadlikkus meeskonna tugevustest ja nõrkustest annab võimsa potentsiaali luua kõik koos erakordset teenindust
​
Kellele: kõigile teenindusmeeskondadele
​
Sisu: DISC meetodi kaudu saab iga liige personaalse tagasiside oma tugevustest ja nõrkustest. Aktiivse arutelu käigus leitakse koostööd takistavad ja soodustavad tegurid, kasvatatakse grupisisest usaldust ja lepitakse kokku suhtlusmudelis.
​
Auditi läbiviijad on 20. aastase kogemusega restoranijuhid ja DISC meetodi praktilised kasutajad


