Teenindus kui oluline osa kliendikogemusest
Kasvata lihtsalt klientide rahulolu, lojaalsust ja teenuse väärtust
Teeninduse audit
Teenindaja teekond erineb väga kliendi teekonnast, ometigi toimetatakse samas ruumis. Saa adekvaatne pilt, millised on sinu klientide tegelikud kogemused
Kellele: ettevõtetele, kelle teenus hõlmab klientide vahetut teenindamist
Sisu: klienditeekonna vaatlus, analüüs, ettepanekud kliendikogemuse parandamiseks, käibe kasvatamiseks, lojaalsuse suurendamiseks.
Auditi läbiviijad on 20. aastase kogemusega restoranijuhid ja DISC meetodi praktilised kasutajad
Teenindusmeeskonna audit
Teadlikkus meeskonna tugevustest ja nõrkustest annab võimsa potentsiaali luua kõik koos erakordset teenindust
Kellele: kõigile teenindusmeeskondadele
Sisu: DISC meetodi kaudu saab iga liige personaalse tagasiside oma tugevustest ja nõrkustest. Aktiivse arutelu käigus leitakse koostööd takistavad ja soodustavad tegurid, kasvatatakse grupisisest usaldust ja lepitakse kokku suhtlusmudelis.
Auditi läbiviijad on 20. aastase kogemusega restoranijuhid ja DISC meetodi praktilised kasutajad