top of page

Teeninduse RESTART

See on AKTIIVÕPE, kus on vähe loengu osa, palju läbimänge, rollivahetusi, vahetut läbikogemist. Mängitakse läbi tüüpilisemad kliendi- ja teenindajavahelised suhtlusolukorrad.

Aktiivõpe on põnev, hoiakuid murdev ja kestvat tulemust toov, kuna õpitut tajutakse lisaks intellektuaalsele ka kehalisel ja

emotsionaalsel tasandil.

​

Õppes keskendutakse sellele, kuidas teenindaja saab luua positiivset emotsionaalset väärtust ja mis tegelikult kasvatab kliendilojaalsust ning rahulolu.

Kolm peamist põhjust, miks teenindust kehvaks peetakse on teenindaja tujutus, passivsus ja ebaviisakus. Koolitusel õpitakse kasutama lihtsaid tehnikaid, mis kasvatavad teadlikkust enda käitumisest ja  tõstavad teeninduse taset kohe ja märkimisväärselt.

​

​

Staff Meeting

Administraatoritele, toitlustusteenindajatele

müügisaali- ja letiteenindajatele

Esimesest päevast peale koolitust:

        paraneb külalislahkuse pakkumine

        hoogustub aktiivne pakkumine ja sellega käibekasv

        kasvab julgus olla empaatiline ja oskus lahendada keerulisi olukordi

        paraneb meeskonnatöö ja kasvab töörõõm

        külalise rahulolu ja soovitusindeks on kõrgem

6 akadeemilist tundi

bottom of page