Teeninduse RESTART
See on AKTIIVÕPE, kus on vähe loengu osa, palju läbimänge, rollivahetusi, vahetut läbikogemist. Mängitakse läbi tüüpilisemad kliendi- ja teenindajavahelised suhtlusolukorrad.
Aktiivõpe on põnev, hoiakuid murdev ja kestvat tulemust toov, kuna õpitut tajutakse lisaks intellektuaalsele ka kehalisel ja
emotsionaalsel tasandil.
​
Õppes keskendutakse sellele, kuidas teenindaja saab luua positiivset emotsionaalset väärtust ja mis tegelikult kasvatab kliendilojaalsust ning rahulolu.
Kolm peamist põhjust, miks teenindust kehvaks peetakse on teenindaja tujutus, passivsus ja ebaviisakus. Koolitusel õpitakse kasutama lihtsaid tehnikaid, mis kasvatavad teadlikkust enda käitumisest ja tõstavad teeninduse taset kohe ja märkimisväärselt.
​
​
Administraatoritele, toitlustusteenindajatele
müügisaali- ja letiteenindajatele