TERE TULEMAST "MINA JA ERINEVAD KLIENDITÜÜBID" TEENINDUSKOOLITUSE TUTVUSTUSLEHELE!
Mis selles teeninduskoolituses siis nii erilist on?
Las me selgitame!
1. See on sinu meeskonna rõõmus teenindaja OLIVER oma tugevuste ja nõrkustega
KOGU KUPATUSEGA
2. Sa tellid koolituse, kus tavaliselt räägitakse, milline ON väga hea teenindaja ja kuidas SAADA väga heaks teenindajaks, aga keegi ei kõnele OLIVERIST!
3. OLIVER läbib täiesti tavalise koolituse ja on väga inspireeritud, et viskab või hundirattaid! Ta tahab kohe kõike proovida ja KOGEDA teenindades EDUELAMUST
4. Algul on kõik justkui tore, aga hakkad märkama, et OLIVER ei jaksa ega oska seda IDEAALpilti saavutada, sest see pole TEMA. Samuti näib, et ta ei tunne end teatud suhtlusstiiliga külalistega mugavalt.
5. Sa mõistad, et OLIVER on iseendaks olemist
HARJUTANUD ELUAEG
ja mõistlikum on toetada OLIVERI tugevusi ning arendada tema oskusi tulla edukalt toime ERINEVA KÄITUMISSTIILIGA külaliste ning kaaslastega.
6. MEIE keskendume OLIVERILE ja teistele sinu tiimiliikmetele personaalselt--tugevustele külalistega suhtlemisel ja meeskonnatöös. Tulemus on PÜSIVAM, sest OLIVER saab jätkuvalt olla TEMA ISE ja tunda ÕNNESTUMIST
Tore lugu küll, aga kuidas te seda teete?
Me kasutame DISC käitumisstiili hindamismeetodit, mis annab ülevaate erinevatest käitumisstiilidest. Nelja käitumisstiili motivaatoritest, suhtlusstiilist, tööalastest tugevustest ja hirmudest.
Anname nõu, kuidas erinevate käitumisstiiliga külalisi ära tunda. Millised on ühe või teise stiiliga kliendi ootused suhtlemisele, teenindusele , müügistiilile.
Soovi korral viime osalejatele läbi DISC isilkliku käitumisprofiili anlüüsi koos personaalse suulise 60 minutilise tagasisidega veebi vahendusel. Isiklik käitumisprofiil aitab koolitusel väga täpselt anda soovitusi meeskonnatööks, tuua välja tiimi potentsiaal ja võimalikud riskid. Samuti annab DISC isiklik käitumisprofiil töötajast tervikpildi ning aitab mõista enda mõju teistele sh. külalistele. Meeskonnajuht saab sealjuures pildi oma meeskonnast ning nõuanded , milline juhtimisstiil oleks kõige tõhusam.
Koolitus koosneb teoreetilisest poolest ja praktilisest osast, kus suur rõhk on läbimängul ja elulistel näidetel.
Olgu, aga kes te ise sellised olete, et siin õpetate?
Me teame, mis tähendab, kui
jalatallad on ümmargused, sest oleme ise teenindajatena kilomeetreid läbinud. Me teame, et varahommikul haigele teenindajale asenduse leidmine teenindusjuhina
on võimatu aga võimalik.
Me teame, mis tunne on restoranijuhina süüa hommikuks kaks sisekoolitust, lõunaks
3 arenguvestlust ja õhtuooteks
mõni coachingutund.
Me teame, mis tähendab vastutada paarisaja inimese töö, arengu ja heaolu eest ning tuhandete külaliste rahulolu eest, sest kunagiste Olde Hansa restorani pikaaegsete juhtidena on kogemusi seinast seina.
Me teame, et kõige suurem rõõm on külalise siiras tänu ja me oskame seda luua.
TENE LINK
Sertifitseeritud Thomas DISC koolitaja
pühendunud meeskondade arendaja
AILE LAANSALU
Sertifitseeritud Thomas DISC koolitaja
kirglik teeninduskvaliteedi looja
HINNASTAMINE JA MUU INFO
-
Pakume ettevõtetele teeninduse sisekoolitust. Täpne koolituskava valmib koos kliendiga
-
Koolitus sobib kõigile klienditeenindust osutavatele ettevõtetele.
-
Koolituse maksumus ühele grupile on 1250 eur
-
Soovi korral lisandub Thomas DISC isiksuse analüüs 75 eur iga osaleja kohta.
-
Koolituse kestus on 4 tundi
-
1 h isiklikku DISC tagasisidet igale osalejale enne koolitust, kui on tellitud osalejatele DISC isiksuse analüüs.
-
Optimaalne grupi suurus 4 -15 inimest. Suurema grupi puhul soovituslik teha kaks erinevat koolituspäeva.
-
Koolitus viiakse läbi soovituslikult kliendi pinnal. Selle võimaluse puudumisel pakume ruumi rentimise teenust.
-
Discify OÜ ei ole käibemaksukohuslane